سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبان 1385 - Mahdi for All

خانه |صفحه ی مشخصات | پست الکترونیک

مناجات 1

مناجات 1

اللهی!

گر زارم، دَر تو زاریدَن خوش است، وَر نازم به تو نازیدَن خوش است.

اللهی!

شاد بدانم که بر درگاه تو می زارم.

بر امید آنک روزی در میدان فضل،به تو نازم.

تو، من بپذیری و من با تو پردازم. یک نظر در من نگری،

و دو گیتی به آب اندازم.

--------------------------------

مناجات خواجه عبدالله انصاری

(کشف الاسرار، ج اول، ص113_114 )


نوشته شده توسط سید حسین در دوشنبه 85/8/22 و ساعت 5:11 عصر | نظرات دیگران()
امام مهدی>اقامتگاه حضرت>5-بشقاب پرنده

امام مهدی>اقامتگاه حضرت:

5-بشقاب پرنده:

 

کسى که براى اولین بار، یک شىء نورانى در اطراف کره زمین دید با تعجب فریاد برآورد: "این بشقاب پرنده را ببینید" و از آن روز، این اشیاى نورانى که گاه و بی گاه در افق دیده مى شوند، بشقاب پرنده نام یافتند.

در اصطلاح دانشمندان نیز به آنها "اشیاى پرنده ناشناخته می گویند. این اشیاء شبیه توده هایى از نور است که دیدگان را خیره مى سازد. برخى از آنها شکل یک جسم استوانه اى به خود می گیرد و معمولا به بزرگى یک جمبو جت دیده مى شوند 0 قسمت بالاى این اشیاى نورانى با شعله هاى سرخ مشتعل به نظر مى رسد، و برخى از آنها در هاله اى از نور خیره کننده دیده مى شوند. بشقاب هاى پرنده در هر نقطه اى دیده شوند، موجب قطع کامل دستگاه هاى مخابراتى از تلفن و بى سیم مى شوند و تا مدتى که از منطقه دور نشد ه اند، این دستگاه ها به هیچ وجه درست نمى شوند 0 این اشیاى پرنده هنگامى که بخواهند در یک چشم به هم زدن از منطقه دور مى شوند و از دیده ها ناپدید می گردند، و اگر دستگاهى بخواهد به این اشیا نزدیک شود، نور خود را خاموش کرده، ناپدید مى شوند. بر اساس آمار و ارقام منتشر شده، سرعت سیر این بشقاب ها به هفت هزار کیلومتر در ثانیه مى رسد و از ارتفاع بسیار کم حرکت می کنند و به شکل هاى گوناگون در مى آیند. تعداد بشقاب هاى دیده شده را بیش از سه میلیون فقره قید کرده اند. تعداد سرسام آور آنها موجب شده که در محافل علمى این مسأله به صورت جدى تلقى بشود. در میان کسانى که بشقاب هاى پرنده را دید ه اند، از هر طبقه اى یافت مى شود 0 برخى معتقدند، نخستین بشقاب پرنده را "کنیث آرنولد" در حدود 35 سال پیش دیده است و آخرین بشقابى که دیده شد ه 1 2 ژانویه 979 1 بود که در کویت دیده شد. نتیجه این که، هیچ کس تا کنون درباره بشقاب پرنده ها مطالب علمى و تحقیقى نگفته و ننوشته است، هر چه هست حدس هایى است که روزنامه ها و مجله ها براى بالا بردن تیراژ خود نوشته اند. این حدس ما تا کنون در حوزه مسائل دینى و عقیدتى وارد نشده بود، اما امروزه با شگفتى شاهدیم که عده ای این مطالب را به عقاید مقدس مردم هم کشانده اند و معتقدند: بشقاب پرنده ها در اختیار ساکنان جزیره خضراء امام زمان (ع) و فرزندانش است.

لم یوجد هامشاَ.


نوشته شده توسط سید حسین در دوشنبه 85/8/22 و ساعت 5:4 عصر | نظرات دیگران()
امام مهدی>اقامتگاه حضرت>4-مثلث برمودا

امام مهدی>اقامتگاه حضرت

4-مثلث برمودا:

 

ناجى نجار" در کتاب خود مى نویسد: مثلث برمودا در غربى تربن نقطه اقیانوس اطلس، در دهانه دریاى کارائیب و در مسیر جریان آبى "گلف استریم " قرارگرفته است. این منطقه را مى توانیم به صورت مثلثى فرض کنیم که رأس مثلث در جزایر برمودا و قاعده آن در جزایر پورتوریکو و شبه جزیره فلوریدا قرار بگیرد. سرگردانى دانشمندان در مورد رویدادهاى مثلث برمودا، تنها به حوادث اسرارآمیزى که کشتى ها و هواپیماها را در کام خود فرو مى برد، منحصر نیست. بلکه حوادث دیگرى نیز در این منطقه روى مى دهد که شگفتى آن کمتر از حوادث کشتى ها و هواپیماها نمى باشد، که تا کنون بیش از هزار نفر از خلبانان و ملوانان و دیگر مسافران دریایى و هوایى، به هنگام عبور از این منطقه اسرارآمیز جان خود را از دست داده اند. از حوادث شگفت انگیز مثلث برمودا، این است که مسافران به هنگام نزدیک شدن به این منطقه، یک مرتبه متوجه مى شوند که ساعت هاى آن ها دچار اختلال شده، و عقربه ها موازنه خود را از دست داده اند. خلبان ها و ملوان ها نیز متوجه مى شوند که همه بى سیم ها و دیگر وسایل ارتباطى از کار افتاد اند.

دانشمندان تصریح کرده اند که آن چه در این منطقه از اقیانوس اطلس مى گذرد، در هاله اى از ابهام پوشیده است و کسى نتوانسته توجیه علمى آن را پیدا کند. حوادثى که در 150 سال اخیر در برمودا روى داده و دانشمندان را دچار سردرگمى کرده است، بسیار جالب و در عین حال پیچیده است. سرگذشت کشتى )مارى سیلست "، سرگذشت اتلانتا" ناو جنگى انگلستان، سرگذشت پنج هواپیماى ناپدید شده آمریکایى، سرگذشت 240 کشتى اکتشافى، سرگذشت جت هاى سوخت رسان، سرگذشت ناو جنگى اوچکرافت(، حوادث سال 1975 و،197 از حوادث برمودا است.

بیش از یکصد حادثه مهم هوایى- دریایى در سى سال گذشته در آمار رسمى کشورها ثبت شده است که از ناپدید شدن بیش از یک صد هواپیما و کشتى در این منطقه اسرارآمیز حکایت مى کند. همه این حوادث به صورت مرموزى در مثلث برمودا و در منطقه اى بین جزیره هاى برمودا و جزیره هاى پاناما به وقوع پیوسته است و سرنخى از این حوادث به دست پژوهشگران نیفتاده است. رویدادهاى مثلث برمودا به عنوان یک سلسله حوادث پیچیده فضایى، به دانشمندان متخصص این فن عرضه شد که شاید بتوانند راه حلى براى تکرار نشدن این حوادث پیدا کنند. زیرا این حوادث یکى از زیان بارترین حوادث دریایى و هوایى است که از این رهگذر به زندگى هزاران خلبان، ملوان، خدمه و مسافر خاتمه داده شده و صدها کشتى، هواپیما، زیردریایى، ناوگان و ناو شکن در این حوادث ناپدید شد ه اند. نتیجه پژوهش هزاران پژوهشگر این شد که تعدادى فرضیه یا تئورى غیر قابل اعتماد که احیانا با یکدیگر نیز تضاد داشتند، عرضه شد که این تئورى ها هرگز مشکلى را حل نکرد.

برخى از پژوهشگران میان حوادث مثلث برمودا و بشقاب هاى پرنده، ارتباطى قائل شده اند. بعضى دیگر شکل مثلث را در پدید آمدن این حوادث، موثر دانسته اند. برخى دیگر این حوادث را مربوط به اشعه هایى مى دانند که از شهر خیالى "اطلنطیس" بر مى خیزد و موجب بروز این حوادث مى شود. و برخى دیگر، آن ها را معمولا هرم هایى مى دانند که چون اهرام مصر در زیر آب وجود دارد و موجب این رویدادها مى شوند. برخى ادعا کرده اند، مثلث برمودا همان جزیره خضرا است.

  لم یوجد هامشاَ.


نوشته شده توسط سید حسین در دوشنبه 85/8/22 و ساعت 4:42 عصر | نظرات دیگران()
تبریک
سلام

دوستان عزیز از این که نتوانستم وبلاگ را به روز کنم و مطلب جدیدی بگذارم عذر می خواهم.

یک سری مشکلات مانع از این کار شد: ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست یکدیگر دادند تا وبلاگ به روز نشود.

هر چند خیلی دیر ولی قبول کنید:

عید فطر مبارک
عید فطر مبارک

Congratulations and Warm felicitations to the Imam of the time (a.s.) and all Muslim Ummah on the auspicious occasion of one of the biggest Eids for Muslims the Eid of fitr.

 -------------------------------------------------------------------------

أسعد الله أیامنا و أیامکم ، ویشرفنا أن نزف أزکى التهانی وأسمى التبریکات لمولانا صاحب العصر والزمان (عجل الله تعالى فرجه الشریف) وللامة الاسلامیة و شیعة أهل البیت (علیهم السلام) بمناسبة عید الفطر.

 ------------------------------------------------------------------------

عید فطر این عید بزرگ اللهی را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم حجت بن الحسن العسکرى (عجل الله تعالى فرجه الشریف) و امت اسلامى و شیعیان آن حضرت تبریک عرض مى نماییم.

 


نوشته شده توسط سید حسین در شنبه 85/8/13 و ساعت 12:28 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آبان 1385 - Mahdi for All
سید حسین
انا عبدلله الضعیف الذلیل الحقیر المسکین المستکین..
لینک به وبلاگ
منوی اصلی
 RSS 
صفحه نخست
پست الکترونیک
صفحه ی مشخصات
خانگی سازی
ذخیره کردن صفحه
اضافه به علاقه مندیها
نوشته های پیشین

آمار وبلاگ
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 0
مجموع بازدیدها : 132131
پیوندهای روزانه
لینک دوستان
Mahdi for All در بلاگفا
Mahdi for All در میهن بلاگ
Mahdi for All در پرشن بلاگ
Mahdi for All در بلاگ اسکای
حریم یاس
از یک روحانی
« عـشقی »
اسلام بدون وهابیت
کتابهای الکترونیک رایگان برای شما
وبلاگ فارسی سامی یوسف
بازی بزرگان
پرسمان قرآن
ساحل افتاده
درد و دل با خدا
فصل انتظار
آدمک ها
ریحانه

لوگوی دوستان



خبر نامه
 
جستجو در وبلاگ
ParsiBlog.com پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ فارسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن